Reclams

Lis segnalazions dai Clients, che a sedin reclams o sugjeriments, a costituissin indicadôrs impuartants che a permetin no dome une valutazion dal gradiment dai servizis ofierts, ma a puartin un valit contribût pal monitorament e miorament de cualitât dai servizis erogâts.

Lis segnalazions si ricevin:

  • cun letare mandade a Autoservizi F.V.G. SpA – SAF, vie Baldasseria Bassa, 75 – 33100 UDIN
  • cun fax trasmetût al numar 0432.602777
  • cun e-mail a info@saf.ud.it
  • cul modul a pueste presint in cheste sezion ( form online )
  • cul modul a pueste che si cjate li dai ponts di vendite dai biliets
  • cun telefonade al Numar Vert aziendâl 800.915303

Cuant che nol è pussibil dâ une rispueste daurman ae segnalazion/al reclamo, la SAF si impegne a rispuindi dentri di 20 dîs lavoratîfs de date dal riceviment.


I Clients a son invidâts a dâ lis propriis gjeneralitâts e direzion e a esponi in maniere clare ce che al è sucedût, se al è il câs furnint la comunicazion di ats, documents e indicazions utilis ae ricostruzion dai fats de bande de Aziende. SAF e garantìs la riservatece dai dâts personâi tal rispiet dal D.Lgs. 196/03 in materie di privacy.
 

 form online par la segnalazion/al reclamo

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